بازی والیبال حرفه ای

 

حرفه ای بازی کنید. به سوی حرفه ای شدن

افتخارات بازی :

– برگزیده برترین بازی سال ۱۳۹۵ به انتخاب داوران نهمین جشنوراه وب و موبایل ایران

– برگزیده برترین بازی سال ۱۳۹۵ به انتخاب مردم در نهمین جشنوراه وب و موبایل ایران

پس از درخشش والیباست های کشورمان در لیگ جهانی و جام جهانی والیبال محبوبیت این رشته ورزشی در بین مردمان کشورمان افزایش یافت و استودیو بازی سازی هه ستی یاری فعالیت خود رو برای ساخت بازی والیبال شروع کرد که شما یک بازی والیبال بسیار زیبا و سرگرم کننده برای دستگاه های اندرویدی داشته باشید.

در این بازی شما می توانید به روش های مختلف مشغول به بازی شوید به گونه ای که می توانید بازی دوستانه یک نفره ، دونفره (از طریق بلوتوث ) ، مسابقات کاپ ، رقابت لیگ ، رقابت لیگ برتر و همچنین المپیک ۲۰۱۶ ریو تمرینات شرکت نمایید.

برخی از ویژگی های بازی والیبال حرفه ای :

* گیم پلی جذاب و روان

* بازی یک نفره برای ساعت ها سرگرمی

* بازی دو نفره برای چالش با دوستان (بلوتوث)

* شیبه سازی کامل المپیک ۲۰۱۶ ریو برای تیم ملی ایران

* آموزش کامل  بازی (مرحله به مرحله)

* سالن تمرین برای حرفه ای شدن

* شامل ۲۴ تیم برتر دنیا (همراه با تیم ملی ایران با نام واقعی بازیکنان)

* شروع مسابقات کاپ ۴ تیمی و ۸ تیمی (به صورت حذفی )

* شروع رقابت لیگ ۱۶ تیمی (به صورت گروهی)

* شروع لیگ برتر ۲۴ تیمی (به صورت گروهی)

* سه زبانه بودن بازی ( فارسی ، کوردی، انگلیسی)

* گرافیک زیبا، فیزیک واقع گرایانه و  کنترلر یک انگشتی

* دارای نمایش آمار کل تیم و معرفی بهترین بازیکن بازی و نمایش آمار تک تک بازیکنان در بازی

* امکان انتخاب تیم های به صورت تصادفی و دستی در مسابقات کاپ و رقابت لیگ

* اعمال شدن قوانین اصلی والیبال در حدالامکان

* امکان بازی در هر دوسمت زمین (مهمان و میزبان)

* امکان ذخیره بازی دوستانه ،کاپ ، لیگ و ادامه آن در زمانی دیگر

* دارای سطح بندی (آماتور، عادی ، حرفه ای)

* ویدیو چک ، تایم استراحت فنی ، تکرار صحنه امتیاز

* تنظیمات کامل برای شخصی سازی

* و …

شماره مجوز بازی از مرکز رسانه ملی دیجیتال : ۲۰۱۱۳۳۵۹

———————————-

با عضویت در کانال تلگرامی ما در نظر سنجی شرکت و در پیشرفت بازی سهیم باشید.

کانال تلگرام ما : https://t.me/PVBGAME

دریافت بازی از کافه بازار

 

تصاویر بازی :

 

150دیدگاه در “بازی والیبال حرفه ای

  1. با سلام اگه میشه عبادی پور و کورک رو کمی قویتر کنید چون عبادی بهتر از میرزاجانپور و قائمی و کورک یکی از ستاره های والیبال که از خوانتورنا و کوبیاک قویتره و ممنون از بازی خوبتون

  2. با عرض سلام و خسته نباشید ابتدا تشکر میکنم از بازی فوق العادتون واقعا عالیه فقط خواهشا تو آپدیت های بعدی ویدیو چک رو دقیق تر و جذاب تر طراحی کنید و امکانات بیشتری هم به بازی اضافه کنید زمان آپدیت بعدی کی میشه؟ ممنون میشم جواب بدید با تشکر

  3. سلام من بازی رو حذف کرد و دوباره آپدیت کرد میزنم ورود و نام کاربری و رمز عبور درست وارد میکنم ولی میگه رمز عبور رو اشتباه است میزنم فراموشی رمز عبور بعد میزنم در خواست پیدا کردن اکانت ولی میگه نام کابری اشتباه است در ضمن من دو تا اکانت دارم و هر دو جواب نمیده
    می خواستم به ایمیل پشتیبانی پیام بدم ولی یاد ندارم

      1. سلام به ایمیل تون پیام میفرستم ولی برام میاد ارسال نشد نام کاربری من: Arm؟؟؟؟است لطفا اکانتم را بازیابی کنید در ضمن من دو تا اکانت دارم و دیگری اکانتم Arm؟؟؟ است لطفا بازیابی کنید میخوام با داداشم دو نفره بازی کنم

  4. با سلام
    ویدیو چکی که فقط محل برخورد توپو نشون بده فایده نداره چون بشتر اشتباهات داوری در هنگام دایپ لیبرو و اسپک هستش(نمیدونیم توپ به تور خورد یا دست دفاع روی تور)
    لطفا ویدیو چکو آپدیت کنین در ضمن اون چیزی که نشون میده توپ کجا خورده رو وردارین تا بیشتر ویدیو چک بدیم و در زمینه ی محل خوابیدن توپ هم اگ بشه داور اشتباه تصمیم بگیره(گاهی) تا ویدیو چک بدیم خیلی خوبه
    ممنون

    1. با سلام. هر پستی بخونید به این سوال جواب دادم حالا نه که شما بقیه دوستان پرسیدن جواب دادیم. اعتبار بازی برای شروع بازی ها و رقابت ها مورد استفاده قرار میگیره. در آینده بیشتر مورد استفاده قرار میگیره.

  5. سلام ست پنجم امتیاز هشتم مکان تیمها تغییر میکنه که توی بازی اشتباها امتیاز هفتم عوض میشه و یه پشنهاد اگه بشه چهار بازیکن اسپک زن بشه چرخشی بازی کنن زیباتر میشه و در آخر از بازی فوق الهاده تون سپاسگذارم

    1. با سلام. امتیاز هشتم تغییر پیدا میکنه… ببینید شما میتونید را حت با مراجعه به ترکیب بازی در هنگام بازی بازیکنان رو جابجا کنید . چون برخی از دوستان دوست دارن بیشتر با بازیکن مورد علاقه شون بازی کنن جابجایی اتوماتیک اضافه نکردین و بجاش قابلیت جابجایی توسط خود شما رو اضافه کردیم.

      ممنون. موفق باشید

  6. سلام
    من داخل گوشیم والیبال بازی می کردم اما گوشیم سوخت و ایمیل هم ثبت نکرده بودم و الان می خوام تو گوشی جدیدم اون را بازی کنم اما رمزش را یادم رفته لطفا بگویید من چه کار کنم؟

    1. با سلام
      دستگاه خود را ریستات کنید سپس وارد حساب کافه بازار خود شوید سپس وارد
      بازی شوید بعد از ورود چند لحظه صبر کنید تا حساب کافه بازار شما توسط
      بازی شناسایی میشود و در آخر وارد فروشگاه شوید.

    1. با سلام
      از انتخاب بازی والیبال حرفه ای سپاسگزاریم. خرید تیم ها به ۴۵ روز محدود می باشد که بعد از ۴۵ روز شما میتوانید مجدد تیم ها را باز کنید.

      دلیل محدود بودن خرید تیم ها بخاطر قیمت کم برای باز کردن آنها در زمان کوتاه می باشد. دلیل دائمی نبودن تیم ها بخاطر اینه که برای دائمی شدن باید قیمت تیم ها تا ۱۰ برابر افزایش می یافت و این کار باعث طولانی شدن باز کردن تیم ها از دو هفته به چندین ما بود. البته اگر شما هر روز با اینترنت وارد بازی شوید سکه جایزه دریافت خواهید کرد که با آن میتوانید ۹۰ درصد تیم ها را مجدد باز کنید.

      در آینده با اضافه شدن تیم های جدید مدت زمان باز بودن تیم ها هم افزایش پیدا خواهد کرد.

      موفق باشید

  7. سلام این بازی رو روی گوگل پلی هم بفرستید اگر زبان انگلیسی واگر شد چند تا زبان دیگه بگذارید جهانی میشه .بازیتون از خیلی از بازی های بین المللی باکیفیت تره به نظر من از همه بازی های اندروید بهتره بفرستید واسه گوگل پلی قطعا قبولش می کنن کافه بازار برای شما کوچیک تر از این حرفاست کیفیت کار شما جهانی موفق باشید فقط بگید قصد گذاشتن در گوگل پلی رو دارید یا نه؟

    1. با سلام

      انشال بعد از رفع مشکلات فعلی و ارتقای گرافیک بازی روی مارکت های خارجی هم منتشر خواهیم کرد. اما فعلا متاسفانه بدلیل تحریم قادر به ارسال بازی به گوگل پلی نیستیم.

    1. با سلام
      ما بازی را به کافه بازار و مایکت ارسال کرده ایم ، کافه بازار که حذف کرد مایکت هم بزودی منتشر خواهد کرد. برای هر اپ استوری که ارسال میشه تقریبا ۳ الی ۵ رو طول خواهد کشید تا تایید کنند.

    1. با سلام

      فقط میونم بگم شرمنده . واقعا این مشکل از طرف ما نبود یهویی صبح که پاشدم دیدم بازیمون از روی کافه بازار حذف کرده با اینکه مجوز رو براشون فرستاده بودم و تایید هم کرد و بازی هم منتشر کرد ولی بازاره دیگه زورمون بهش نمیرسه هیچ جایی هم نیست پیگیر بشیم هیچ قانونی هم نیس از ما حمایت کنه .. فقط همه قانون ها به نقع اونهاست…

  8. سلام
    بازی از تو بازار پاک شد برای چی
    اگه میشه لینک جدید ترین نسخش رو برای من بفرستین من میخواستم اپدیت کنم نشد از تو گوشیم پاکش کردم الان دیدم از تو بازارم پاک شده
    مرسی

    1. سلام.
      قبلا از هرچیز بگم سه انگشتی روی برخی از دستگا ها جواب نمیده بدلیل نداشتن قابلیت مالتی تاچ. من توصیه میکنم توی حالت دریافت سرویس از دریافت سه انگشتی استفاده کنید چون نسبت به دریافت اسپک زمان بیشتری دارید و کشیدن شما کامل تشخیص داده شود. برای دریافت سه انگشتی حتما باید هر سه انگشت همزمان روی صفحه گوشی قرار بگیرد و بیشتر از ۲ سانت بکشید. برای جاخالی هم بگم که بعد از دریافت توسط لیبرو و قبل از اینکه به پاسور برسد اگر دست خورد را به سمت بالا یا پایین بکشید جاخالی داده می شود. که بازم توصیه میکنم بیشتر از حالت پرشی پاسور جاخالی بدید نه پاس کوتاه چون در حالت پاس کوتاه احتمال اینکه به تور بزنه بیشتره.

    1. با سلام. من که همیشه به زبان ساده جواب میدم که راحت بفهمید. ببینید اگر شما ایمیلی ثبت نکردید نسخه ۱٫۸ را نصب کنید سپس به قسمت ورود بازی بروید و روی متن فراموشی نام کاربری کلیک کنید و روی ثبت نکردن ایمیل کلیک کنید تا اکانت شما نمایش داده شود. البته این گزینه برای کسانی که دو اکانت داشته اند کار نمیکنه و حتما باید به پشتیبانی ایمیل بزنند. و حتما بگویند که از ۱٫۸ استفاده کرده اند و نتوانسته اند تا در کمترین زمان مشکل آنها را رفع نماییم سپس بازیابی نمایند.

  9. مدیر لطفا خیلی حساسه من فقط این بازی رو دارم تو گوشیم اما از وقتی که نسخه ی جدید اومده بود هم روی کانالتون و هم روی بازار دانلود کردم ولی می نویسه برنامه نصب نشد مدل گوشی هم گلکسی s4

    1. با سلام. بنده قبل از منتشر کردن در بازار یا کانال تمام حالت ها رو تست میکنم که مشکلی بعد از انتشار وجود نداشته باشد و تا حالا به چنین مشکلی نخورده ام. برای اطمینان قبلا از آپدیت همیشه یکبار با اینترنت وارد بازی شوید تا اطلاعات شما با سرور یکی شود سپس در صورت چنین مشکلی دیتای بازی را پاک کنید سپس وارد بازی شوید. در این حالت اطلاعات شما حذف نخواهد شد. اما قبل از پاک کردن دیتا حتما بازی های کاپ و لیگ رو به پایان برسانید چون اطلاعات مسابقات کاپ و لیگ روی سرور ذخیره نمی شود.

  10. سلام
    به جز کافه بازار روی هیچ مارکت دیگه یا سایت خودتون منتشر نمی کنید؟
    خیلی از نمایندگی ها ب خاطر نصب بازار گارانتی گوشی رو ابطال میکنند.
    از طریق دیگه ای نمیشه بازی رو نصب کرد؟

  11. اقا من عاشق این بازی هستم اما اشتباهی دستم رفت رو سطل آشغال و اکانتم حذف شد حالا هم که میتونم ثبت نام کنم وقتی هم میخوام وارد بشم همه مشخصات درست میزنم اما میگه رمز عبور اشتباه است و وقتی هم ایمیلمو میزنم هیچ عکس العملی نشان نمیدهد لطفا راهنمایی کنید من الان ۲ هفته است بازی نکردم

  12. قسمت لیگ جهانی یا کاپ فاصله زمانی بین دو بازی واسه من نمیگذره یعنی فقط تو‌بازی باید باشم تا زمان بگذره ولی از بازی بیرون میام دوباره ب زمان اولش برمیگرده .. چیکار کنم؟؟؟

    1. با سلام.

      متاسفانه این بخاطر بستن کامل بازی توسط گوشیتون می باشد چون برای تایمر بازی به صورت مخفی باز می باشد که تایمر آن کار کند. در برخی از گوشی ها بدلیل نداشتن حافظه اجرای بصورت اتوماتیک بسته می شود یا برنامه های بهیه بر روی گوشی شما نصب می باشد که باعث بستن تایمر بازی می شود.

  13. سلام
    من از برنامه bluestacks در لپتاب برای اجرای بازی ها اندروید استفاده میکنم
    مشکل من هم بن شدن دستگاه هست لطفا کمک کنید من یکی از بهترین والیبالیست های کرج هستم و عاشق این بازی.
    من خیلی بازی والیبال کامپیوتری بازی کردم ولی این بازی یه چیز دیگست لطفا کمکم کنید.
    ایمیلم:ebrahimgolpoor@yahoo.com

    1. سلام. ما قدرت هر تیم را برساس شرایط فعلیشون مقدار دهی کرده ایم. و هر کدام از تیم های برتر براساس بازیکنانی که دارند قوی یا ضعیف هستند. مثلا تیم ایتالیا بدلیل داشتن زایتسف در سرویس و اسپک زدن قوی می باشد و تیم فرانسه بدلیل داشتن لیبرو قوی از نظر دریافت قوی می باشد و …

  14. سلام پس تیم ایران کجاست؟چرا نداره؟؟؟من توی بازی گفتم گفتید بیام اینجا بگم لطفا جوابمو بدید درضمن کی قسمت دونفره راه میوفته و فیلمی از تست درون بازی دونفره وجود داره؟؟؟

    1. دلایل بن بودن گوشی :

      ۱ – بدلیل استفاده از برنامه های مخرب و اختلال در بازی (هک کردن بازی)
      ۲- وارد شدن با بلو استک و شبیه ساز های اندروید در ویندوز
      ۳- برخی از تبلت ها بدلیل نداشتن ریجستر جهانی

      برای حل این مشکل لطفا از قسمت وضعیت گوشی در بخش درباره گوشی عکس بگیرید و برای ما ارسال نمایید.

  15. سلام و خسته نباشید
    من با یه مشکلی مواجه شدم من وقتی لیگ جهانی بازی میکنم وقتی اولین بازی تموم میشه یه شمارش معکوس یه ساعتی میاد و وقتی از بازی میرم بیرون و ۱ساعت دیگه برمیگردم دوباره اون شمارش معکوس هست
    مییشه یه توضیح بدید که ایا انتظار دارید ما یک ساعت مدام باید تو بازی باشیم یا این قسمت از بازی مشکل داره
    با تشکر از زحمات شما

    1. با سلام

      نیازی نیست بعد از زمان انتظار مدام تو بازی باشید فقط هنگام زمان انتظار شما نباید گوشیتون رو خاموش کنید و یا زمان گوشیتون رو جلو یا عقب ببرید چون زمان انتظار براساس ساعت گوشیتون تنظیم شده است.

        1. مشکلی هنگام قفل کردن نداره فقط نباید خاموش بشه. همانطور که گفتم تایمرش براساس گوشیتون هست. آنلاین کردنش برای ما کاری نداشت ولی نیاز بود شما همیشه آنلاین باشید ولی برای اینکه بتونید آفلاین بازی کنید این کار را نکردیم.

    1. با سلام

      دیتای بازی رو پاک کنید و دوباره وارد بازی شوید.

      برای پاک کردن دیتای بازی به قسمت تنظیمات گوشی >> مدیریت برنامه ها >> انتخاب بازی Pro volleyball >> درآخر سر روی دکمه Clear Data (پاک کردن دیتا) کلیک کنید.

پاسخی بگذارید